Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jag smälter...

Publicerad 2009-06-29 21:23:15 i Allmänt

Shit vad varmt det är..UNDERBART! I morse när jag gick ut kl 07:10 var det 22 C. Jag som är en sådan fryslort ska baske mig inte klaga nu, och dessa ljuma kvällar är det bästa. Jag är glad att jag inte känner mig tyngre, jag har fått många komentarer ang min graviditet som har sagt- Vänta bara tills i sommar, då. Då blir det svettigt, varmt, tungt och svällda fötter. Men än är jag lyckligt lottad. Det kanske kommer;)

Gick hyfsat bra att komma tillbaka till jobbet tycker jag. Känner att jag samlat på mig energi och kan se framåt, 6 jobbveckor kvar nu=) Galet mkt att göra på jobbet, så dagen gick undan.
Var på muskel sen efter jobbet, det var verkligen behövligt, skönt att få svettas bort lite stressorer. kroppen känns fortfarande väldigt stark och träningen går bra. Visst märker jag att magen tar emot lite mer nu och det kan trycka både uppåt och neråt, men inget som smärtar.

Här kommer lite lovade semester bilder:


Jag i Motala hamn

Göta kanal (karlsborg)

Magen som vacker förgrund vid Vättern.


Tomas är grillmästare, hos Anna i Göteborg.



Jag känner på havet, vid Bjärred.

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2009-06-29 22:14:12

väärldens vackraste är du!



Måste ses snart..stor kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-04 04:58:46

Va!!!

Har ni varit i Bjärred???

Postat av: caroline

Publicerad 2009-07-04 23:27:03

Sommaren är underbar!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-07-12 21:09:15

Hej ooooååå vilka fina bilder... det var visst ett tag sen jag läste. Vi har ju varit ute o flängt igen. Saknar ER!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela