Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nedräkning..

Publicerad 2009-06-08 11:08:55 i Allmänt

Jippi jippi..Inne på sista veckan nu och sen 2 veckors semester. Wohooo. 

Igår tror jag att jag lyckades med det omöjliga. Vi var i städtagen och hade dammsugit och torkat det mesta, jag hade hunnit varit iväg och tränat, duschat och det kändes som om det skulle bli en bra söndag.
Det sista jag gjorde var att torka lite i badrumsskåpet, när jag tar en parfym och ska torka av den tappar jag den i handfatet och PANG. Så gick handfatet i 1000 bitar och låg över hela badrummet. Jag måste ha tappat parfymen exakt på fel sätt eller kanske rätt sätt för att spräcka ett helt handfat. Och jag skämtar inte det var verkligen 1000 bitar.
Så jäkla onödigt, de pengarna kan man ju göra något roligare för.=( Ja ja
Söndagen blev efter uppsopning tillslut ganska bra ändå=)
Vi gick och röstade, träffade 2 kompisar vid Hornstull för att fika. Gick vi hem och gjorde pizza och inväntade min kusin och hennes sambo som var på besök i staden. De skulle åka nattåget tillbaka till Malmö senare på kvällen.

Idag ska jag gå på min kära traditionella muskelklasspå regeringsgatan sen hem till dusch och vila.
Tror att lillfisen imagen mår bra, det ska nog bli skönt även för honom med lite semester snart=) Han gör sig påmind varje dag, och numer sover jag nästan bara på sidan med en kudde mellan knäna.

Må gott alla! Kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-09 14:16:40

Men oj.....hela handfatet!!! Hur gör Ni nu då?? Tvättar Er över golvet eller i duschen?? Verkligen knasigt alltså...jag är imponerad!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela