Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nu är vi hemma

Publicerad 2009-06-28 21:55:20 i Allmänt

Nu är vi hemma igen efter  härliga dagar i det vackra Sverige. Vädret har verkligen varit med oss och vi har njutit av varje sekund, så härligt att träffa en massa vänner och samtidigt resa runt i Sverige.
Vi åkte ifrån Bjärred i skåne nu på efetrmiddagen vid 15 och var tillbaka i Sthlm ca 20:00. Resan flöt mkt bra och gick fort.
Jag trodde att det kanske skulle kännas jobbigt att sitta still i bilen så mkt nu när jag är gravid. Men det har gått jättebra, har ändå åkt 146 mil tur och retur=)

Lovar er lite bilder imorgonkväll när jag har lite mer tid. Nu är det förberedande för jobb, och uppackning som gäller.
Sen har vi ju 2 rejält kelsjuka katter som håller på att gå ner oss just nu, så det kräver oxå sin uppmärksamhet.

Hörs senare...

Kommentarer

Postat av: Monica Östlund

Publicerad 2009-06-29 20:14:05

Vad kul att ni hade det bra resten av veckan! Ser fram emot att se lite bilder.

Det var trevligt att ni tittade förbi här en stund. Hoppas vi ses snart igen.

Jag kan tänka mig att katterna har kel i överflöd som de måste bli av med! :)



Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela