Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Semester och sol

Publicerad 2009-06-22 19:37:58 i Allmänt

Vad härligt att få känna att den andra semesterveckan inleds med sol, och så verkar det ju också bli resten av veckan om man ska tro vädergudarna=)
Idag har jag och Tomas legat vid Smedsuddsbadet och bara njutit och lapat lite sol. Mkt barnfamiljer på plats. Man ser ju och registrerar saker annorlunda nu när man är gravid. Jag tänker ofta  och spanar vilken barnvagn folk har, vad de har för leksaker, gissar ålder på olika barn och bara myser av tanken att jag förhoppningsvis kan få bada med en liten knodd nästa sommar=)
Idag blev det inge bad för någon av oss iaf, vattnet var för kallt.
När vi kom hem monterade Tomas dit vårt nya handfat som kom tidigare idag, äntligen, vi slipper borsta tänderna i köket.
Jag har varit iväg på min måndagsmuskel, tyvärr har instruktören som brukar hålla i den klassen semester from nästa vecka, så jag hoppas det blir bra stand ins. Jag gillar den klassen och ska försöka hålla fast vid den några veckor till, så länge det känns bra.

Imorgonkväll ska vi på föräldrautbildning på Sös mellan 17-20. Återkommer med rapport när vi är fullfjädrade föräldrar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela