Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Slö dag..

Publicerad 2009-06-15 19:56:19 i Allmänt

Idag har varit en riktig slappdag, så skönt att egentligen inte göra någonting. Helgen var intensiv med fullt hus i vår lilla lya. Igår när alla åkt hem åkte vi över till Sara Star med familj, för en mysig pizzabak kväll. Det blev mkt gott, och jag var mätt som en plätt hela kvällen. När vi åkte hem kändes det inte som juni och semestermånad direkt, mer som en regning oktoberkväll. Usch och blä.
Var så skönt att inte ställa klockan och känna att man måste upp en viss tid, vi hade inga planer alls för dagen.
Vi har tittat på tv, sovit middag och tvättat. Jag tog mig iväg och tränade en sväng, det var väldigt skönt, tyvärr kom jag försent så jag missade klassen. Men jag tränade själv då ist.

Imorgon ska vi till Mama mia och träffa barnmorskan.
Hörs då...Kramar

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-16 18:34:35

Aaa vi var också proppmätta=) Det var supermysigt att Ni var här!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela