Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Trött men nöjd

Publicerad 2009-06-06 19:15:33 i Allmänt

Nu är jag hemma efter en hel dag tillsammans med världens bästa kör!! Vi har repat och haft konsert hela dagen. Nu känner jag mig helt slut...inte mkt energi kvar i den här kroppen. De andra skulle ut och äta, men jag kände att jag bara ville åka hem och mysa i soffan och hinna stressa ner lite.Bäbben har diggat itakt med oss när vi har sjungit oss igenom dagen.  Nu ska vi kolla lite på fotboll Sverige-Danmark.

Igår kväll när jag kom hem kollade jag och Tomas på världens sämsta film. "Vi hade iallafall tur med vädret igen" Herregud vilken skitfilm, och jag brukar tycka om det flesta svenska filmer, men det här manuset kunde man nästa gjort bättre själv.

Hoppas ni har en trevlig nationaldag. Heja Sverige!!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-06-06 20:31:48

Hej Gumman! Vad glad jag blev av ditt inlägg!! Ser att ni också kollar på fotbollen! Heja Sverige! Allt har blivit lite uppskjutet nu p.g.a min sjukhusvistelse. Vill gärna komma till Stockholm snart. Sommar i huvudstaden går inte att missa! Bara sommaren kommer snart! Vad roligt att du körar på så mycket, måste nästan passa in en resa så jag får höra er sjunga! Sköt om dig så hörs vi mer framöver!! Kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela