Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Växbo kvarn..

Publicerad 2009-06-20 18:44:04 i Allmänt

Dagarna flyter fort här bland släkt och vänner. Igår var det som sagt heldag här  hos oss, först buffé sen lite grillning på kvälllen. Idag har vi varit till Växbo kvarn hela familjen. Vi lunchade och gick och tittade runt på hemgjort smide, lindukar och annat. Pappa träffade några bekanta som hade med sig en nykläckt liten bebbe, guud vad söt jag längtar ihjäl mig nu känns det som, vill helst av allt bara vara ledig hela tiden nu och inte jobba någe mer. Men tiden går förhoppningsvis ganska fort det brukar det ju göra.

Vi har ett sånt himla gulligt litet lamm här hemma på landet, det är ett flasklamm som blivit bortstött av sin mamma och matad med nappflaska, den är så himla gullig, som en liten hund. Tomas vill ta med den hem till lägenheten
Imorgon skriver jag nog när jag kommer tillbaka till Sthlm, får se vilken tid det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela