Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Yogi..

Publicerad 2009-06-09 19:41:17 i Allmänt

Åhh vad skönt det var att få gå på gravidyogan igen. var ju 2 veckor sedan sist, instruktören var sjuk en gång och förra tisdagen var ju vi på förlossningsförberedande. Är så skönt att få gå igenom kroppen på ett sådant skönsamt och mjukt sätt. För er där ute som inte som inte varit på gravidyoga, kan jag verkligen rekomendera detta när ni blir med barn.Jättebra på alla sätt både fysisk och mental träning.

Kollar på Sjukhuset på tv3 just nu, en liten bebbe som är född vecka 24+3 shit vad liten. Jag känner mig helt rörd, det finns så mkt känslor i kroppen just nu. Man funderar så mkt, hur kommer det bli? Jag längtar väldigt mkt till förlossningen samtidigt som jag vill och försöker njuta av graviditeten eftersom jag är väldigt pigg och mår mkt bra.

Hörs imorgon.=)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-09 20:19:15

Å skönt du mår bra. Mkt känslor ja, det känner jag igen. Såg på "Barnmorskorna" på TV3 när jag var gravid, Aaaaaa=) Men man blir liksom lite peppad och längtar till förlossningen, visst? I alla fall minns jag min skräckblandade förtjusning när jag såg fram emot det kommande. Trist att Ni ej kan komma på festen=( Men skönt med ledigt snart!!!! Jag längtar också, för då kan vi kanske ses lite mer=) KRAM!

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-06-09 22:40:50

Gravidyoga? Enda som var bra att man fick vila så mycket mellan varje övning o att ingen tittade snett på en om man fes eller somnade under en vila :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela