Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

1 vecka kvar..

Publicerad 2009-03-30 10:56:10 i Allmänt

Idag är det precis en vecka kvar tills vi ska på ultraljud. Känns verkligen som en milstolpe. Har så mkt funderingar i skallen just nu.
Boken jag började på igår ("Vill du ha barn med mig"?) har jag nästan läst ut. Den var verkligen bra. Handlar om ett känsligt ämne nämligen ofrivillig barnlöshet. Boken följer ett par i deras upp och nedgångar i hopp och förtvivlan med en ända stor längtan att få ett barn. Boken kan verkligen rekommenderas.
När jag var yngre läste jag ingenting, jag hatade att läsa och det tog många år innan jag frivilligt köpte en bok till mig själv. Men de senaste 6 åren har det hänt något, nu läser jag gärna. Allt från Faktaböcker till skönlitteratur en skön flykt från vardagen.

Solen skiner utanför fönstret och det verkar som om den här veckan ska ge oss lite värme. Idg blir det muskel efetr jobbet i vanlig ordning.

Hoppas ni får en härlig start på veckan. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela