Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bulle i ugnen..

Publicerad 2009-03-31 11:22:19 i Allmänt

Igår innan jag skulle hoppa in i duschen tittade Tomas på mig och sa - Men vilken magen du har? =) Sedan strök han mig över magen. Man ser det ju inte lika tydigt själv som sagt, men nu börjar det ändå bli en liten kula.
Det är så mysigt att ha någon nära sig som reflekterar och med kärlek ser att man har vuxit. Det är ju positivt att man växer. Har läst mkt olika om när magen börjar synas, tydligen syns det snabbare när man väntar sitt andra el tredje barn.
För förstföderskor kan det variera mellan vecka 12-22. Beroende på hur man är byggd. Jag är ju ganska lång och då finns det ju mkt plats uppåt. Själv skulle jag säga att jag har kunnat dölja det fram till ungefär förra veckan. Beror ju jättemycket på hur man klär sig.

Ännu en fin vårdag utanför fönstret, känns lite tråkigt att inte kunna gå ut något på dagarna. Det blir på vag till och från jobbet. Har bara 30 min lunch så då vill jag äta i lugn och läsa lite.

Idag efter jobbet blir det spinning.

Önskar er en solig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela