Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag=)

Publicerad 2009-03-13 13:27:15 i Allmänt

Jippi fredag, möjligen veckan bästa dag! Nu ska vi snart ha fredagsfika på jobbet med kladdkaka.
Efter jobbet ska jag på återträff med mina kära luciakandidater. Det ska bli jättekul att träffa alla igen, är ju 3 månader sedan vi sågs. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog mest bara mys och mat och en summering av hösten tillsammans. Ska bli roligt att få berätta för de som inte vet om att jag är gravid, kanske har varit svårt att undgå men får väl se om det kommer som en överraskning för någon.
Återkommer senare..

Kommentarer

Postat av: Helena Albertson

Publicerad 2009-03-13 21:52:11

Hej Katarina! Vilken fin blogg du har! Vad roligt det är att läsa om ditt liv och din lilla bebis :) Vi hörs och ses! Hälsa Tomas! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela