Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag..igen..

Publicerad 2009-03-20 13:00:33 i Allmänt

Den här veckan har verkligen gått fort. Idag är det vårdagjämning= ljusare tider.
Idag känner jag mig verkligen seegggg, känns som om minuterna går vääääällldigt sakta framåt.
Ikväll blir det en lugn hemma kväll med god mat med Mamma, Tomas och Let´s dance som sällskap.
Ihelgen är jag och Tomas lediga tillsammans, eftersom han jobbar natt med ett helt annat schema så jobbar han alltid 2 helger i månaden. Det är så mysigt att ha helgen tillsammans. 

 I morgon är det dop för min bästa kompis barn=) Som jag skrev tidigare så ska jag sjunga. Har skrivit ett avtal med mig själv  att inte vara nervös, jag blir nervös för typ allt, men ibland är det så onödigt, det här är ju en jätterolig grej jag är hedrad att hon vill att jag ska sjunga=)
Ska vara i kyrkan och öva kl 09:00, så det bli ingen sovmorgon imorgon tyvärr.
Nu ska jag gäspa vidare här på jobbet..Hörs senare.Kramar

Kommentarer

Postat av: cathrin

Publicerad 2009-03-21 11:14:50

hej gumman! vad roligt, nu ska jag följa er till bebisen kommer, o sen också för den delen! vilken fin mage! kollade på mina gamla magbilder, jag hade ungefär lika stor mage som dej i v. 17. stor kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela