Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gravidsak nr 1

Publicerad 2009-03-21 20:01:01 i Allmänt

Skrev ju förrut att jag skulle utvärdera olika saker som man kan köpa som gravid, utbudet är ju enormt.
Den första saken är lite gullig tycker jag "Bola-Gravidsmycke".

Om man googlar på gravidsmycke så hittar man flera sidor på nätet där man kan beställa detta. Formen är den samma men det finns i flera olika färger.
Det som är speciellt med detta smycke är att det plingar när man rör sig. Det sägs ska lugna barnet och att barnet dessutom ska känna igen ljudet sen utanför magen. Man ska bära det ungefär från vecka 20 och under resten av graviditeten. Smycket är väldigt fint och det känns mysigt att bära tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela