Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helg

Publicerad 2009-03-22 14:49:26 i Allmänt

Sista rycket på helgen. Idag har vi gått en skön promenad runt Söder.
Igår döptes min bästa kompis barn, jag och hennes syster sjöng. Det gick jättebra, kändes så lättsamt på något sätt ingen press. Efteråt var det fika och presentöppning, under presentöppningen offentliggjorde hon att jag och tomas också skulle ha barn. Efteråt frågade hon om det gjorde något, absolut inte det kändes mest mysigt.
Efter dopet åkte vi och kollade på färg till hallen i vår lägenhet. Vi har snart bott här ett år, de är så svårt att göra om och målaman vill ju att färgen ska vara lite rolig ,inte för stark, lite annorluns, inte tråkig. Varierar lite från dag till dag vad vi har tänkt oss. Men kors i taket så igår slog vi till på en provburk med färgen "romans" den är ljust rosa och skiftar lite beroende på belysning. Blev bra, så idag har vi köpt på oss mer färg och ska strax sätta igång igen.

Sen blir det lite matlagning inför veckan, blir grönskaslasange med kyckling och kanse lite våfflor ikväll. Det är ju trots allt våffeldagen.

Hoppas ni får en skön söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela