Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hemma igen..

Publicerad 2009-03-08 20:34:55 i Allmänt

Då var man hemma igen efter en späckad körhelg i Holland. Igår tävlade vi, det gick jättebra alla gav verkligen allt.
11:30 stod vi på scenen, sen var prisutdelningen inte förrän 16:30. Vi kom fyra!! Av 23 körer, det är vi stolta över=)
På kvällen var det fest, disco och sjungande folk överallt. Jag kände mig ovanligt pigg och var vaken till kl 01:00, kors i taket. Har inte varit vaken så länge sen nyårsafton.

Nu ska jag hoppa in i duschen, packa väskan och fixa matlådor..

Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela