Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Holland..

Publicerad 2009-03-06 16:49:16 i Allmänt

Nu ar vi har i Barbershop bubblan.=) Idag har vi ovat mkt och kollat pa forsta delen i kortavlingarna som borjat  idag.Strax ar det middag och sen lite mer festligheter. Men det blir tidigt i sang ikvall,imorgon smaller det! 11:30 ska vi vara klara fardigsminkade, fixade och redo att bara kora. De flesta i koren har fatt reda pa att jag ar gravid nu. Kanns faktiskt ganska mysigt att folk bryr sig och fragar, skont att ha nagra att fraga oxa och hora deras historia vi ar ju trots allt en damkor med 60 damer och de flesta har ju fott nagot el nagra barn och har erfarenheter att dela med sig av. Vilken ar helt ok om man gor det pa ratt satt=)
Magen syns faktiskt lite nu..tycker jag..Jag hoppas vi hors senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela