Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Idag v 15

Publicerad 2009-03-04 20:17:58 i Allmänt

Idag går jag in i vecka 15. Svårt att se själv hur pass mycket magen växer, jag har ju mer varit inne i en "degmage fas", Huden blir väldigt slapp, men det ska tydligen vara så eftersom kroppen förbereder sig och gör plats.


Iadg efter jobbet så fick jag stressa runt på stan för att lämna in min telefon som lagt av. Nu har jag en gammal lånetelefon som inte är särskilt bra. Kom 5min sent till träningspasset, men jag hade gått så fort så jag var verkligen varm.
just nu håller jag på att kollar av packlistan till Holland. Tror att allt är med=)
Jag hoppas att det finns tid och tillgång till internet så jag har möjlighe

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2009-03-06 11:45:53

Åh vad du är fin!! jag ska följa och läsa varje dag!! se till att inte stressa för mycket, du måste tänka på att ni är två=)

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-03-07 22:54:07

grattis till gradiviteten katarina! gud vad härligt. vi ses snart! puss

Postat av: Karro

Publicerad 2009-03-10 16:30:38

Du har ju fått lite mage, va fin du é, ser så himla mysigt ut. Hoppas vi ses snart!! Kramar Karro

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela