Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lättförtjänta pengar..

Publicerad 2009-03-17 15:11:26 i Allmänt

Jag anmälde mig för ett tag sedan till en marknadsundersökningsbyrå. Nu har ha jag blivit kalld till en undersökning som är ikväll. Man ska i 2h sitta ien liten grupp och diskutera vad man lockas av när det gäller sparande och olika sparformer. Som tack för hjälpen får man fika och macka på plats samt 400kr kontant skattefritt i handen, bra va?
Är mellan kl 19:30-21:30 ikväll.
Idag har varit en illamående dag, mitt illamående har aldrig riktigt gått över, nu är det lite bättre än det var i början men fortfarande finns det där nästan varje dag. Lite drygt. Hoppas det går över när jag är på spinningen, det brukar det göra, iaf bli mkt bättre.
Nu ska jag jobba vidare vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Anna Karlsson

Publicerad 2009-03-18 09:22:35

Jag undrar om det finns liknande undersökningar här i Linköping =)Perfekt med snabba pengar, det är du värd!! Jag hoppas också att ditt illamående ger med sig. Det är roligt att följa din fina blogg! Ha en underbar dag! Kramar Anna Karlsson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela