Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag.

Publicerad 2009-03-02 20:17:06 i Allmänt

Måndag = jobb igen efter helgens vila. Har varit en lugn dag på jobbet idag. Jag har haft en dam på lära idag som ska gå in för en av oss på hennes mammaledighet. Är svårt att lära någon, och ha någon sittande över axeln hela tiden då blir man mer trött en vanligt. Efter jobbet var det träningsdax. Muskel. Jag älskar den klassen, funktionell styrketräning övningar som hjälper än i vardagen. Jag har anpassat vissa övningar nu, då jag känner att jag inte kan göra allt som vanligt. Ex är det svårt med rygglyft liggandes på mage, men då går det bra att stå på alla fyra och lyfta motsatt arm motsatt ben. 

Fick en länk av en kompis idag, kolla den här nere. Livsmedelsverket ska kolla över sina kostråd för gravida.

Nu ska jag kolla på familjer med fler en ett barn=) Tv4 s familjen annorlunda.
http://www.mama.nu/artiklar/2009/nya-kostrad-for-gravida/index.xml
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela