Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Melodifestival

Publicerad 2009-03-14 22:02:16 i Allmänt

Nu sitter vi här hemma ivåran soffa jag, Emma, Johanna och Tomas. har myst med tacos och nu sitter vi med ostbricka och vin. eller inget vin för mig men det ser festligt ut för de andra=)
Nu närmar det sig vem som vinner. för mig spelar det ingen roll, men Emma vill absolut inte att Måns ska vinna men för mig spelar det ingen roll.
emma och Johanna ska sova här inatt mysigt... nu vann Malena...whooo häftigt annorlunda..
Återkommer imorgon om vad helgen har inneburit mer Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela