Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Morgonpromenad

Publicerad 2009-03-15 12:58:38 i Allmänt

Idag började jag, Emma, och Johanna dagen med en underbart skön morgonpromenad. Så skönt att våren är på väg, det kändes verkligen i luften.

Om jag ska sumera helgen lite så ifredags efter jobbet åkte jag och mötte upp de andra tjejerna och tillsammans med våra ledare åkte vi bil ut till vår projektledares hus. Vi lagade mat tillsammans mös och försökte sumera vår luciatid.
Även fast det har gått 3månader så känns det som igår.
Sen åkte vi hem, de andra bodde på Hotel Stureplan men jag valde att bo hemma eftersom jag bor så nära.
På lördagen åkte jag in till Hotellet till 10:00 för att äta brunch tillsammans, så gott, älskar hotellfrukostar.

Vi sa sen hejdå till varandra, de flesta utom då Johanna och Emma som jag skulle få mysa med ett dygn till.
Vi åkte ut till min hoods på söder och kollade runt i olika second hand butiker.

På kvällen blev det som sagt tacos, ostbricka och melodifestivalen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-17 16:18:27

Men vad det syns nu!!! Vad roligt gumman!! :) Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela