Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Onsdag

Publicerad 2009-03-04 09:17:52 i Allmänt

Sorry att det inte blev någon uppdatering igår. Efter jobbet var jag på spinning och sen hem till tacomys=)
Imorgonbitti åker jag till Holland med min kör. Vi ska nämnligen tävla i EM i barbershop. Det kommer nog bli en mkt späckad helg med sena kvällar mkt glitter och glamour och en hel del sång såklart. För mig kommer det nog inte att bli så sena kvällar, mitt behov av sömn är fortf mkt större än vad det var innan jag blev gravid. Den värsta tröttheten har lagt sig, men jag måste ändå sova fler timmar än förr. Det känns lite konstigt att vara en tröttis, är det något som jag inte har varit förrut så är det trött! Är både en morgonmänniska och en nattuggla och brukar inte klaga över trötthet. Skumt vad som händer med kroppen.
Nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela