Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snöväder

Publicerad 2009-03-10 19:55:11 i Allmänt

Idag har snön yrt utanför fönstret hela dagen. Jag som längtar så mkt efter våren, ljusare kvällar och varmare dagar men vinter verkar hålla  ett hårt grepp i år.Men jag hoppas att våren visar sig snart.
 Efter jobbet  idag var det spinning på schemat. Jag gillar spinning ännu mer nu när jag är gravid, även fast man tränar i grupp så kan man helt gå efter sina egna förutsättningar och dagsform. Sen är det skönt för det skumpar och hoppar inte så mkt utan magen får vila.
Nu ska jag öva lite sång, nästa helg ska jag sjunga på min bästa kompis dotters dop. dags att sätta fart..
Kram

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-06-09 20:25:10

Tänk att du fick göra det mitt i alltihop också, din kämpe!! Men åååå så tacksam jag är, så fint det blev=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela