Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sol sol...

Publicerad 2009-03-26 13:45:31 i Allmänt

Det är kallt idag, men ändå en mkt fin dag.
Igår på kören var det mycket tid med oss i koreografikommitén. Kören är väldigt självdrivande, alla bidrar med sin kunskap och engagerar sig i en kommité, så att kören drivs framåt. När man tävlar i Barbershop blir man ju bedömd i olika kategorier bla då hur man uttrycker sig på scen och hur man rör sig.
Eftersom jag har lite dansefrarenhet och har tränat en hel del kändes det naturligt för mig att välja koreografikommitén.
Tillsammans med dirigenten skapar och lär vi ut roliga koreografier.
Igår slipade vi mkt på Final Countdown ( Europe´s)  Det gick jättebra!

Idag blir det träning efter  jobbet och förhoppningsvis hem och baka lite. Har sagt att jag ska ta med mig fredagsfika imorgon på jobbet. Så då måste jag ju anstränga mig lite.

Hoppas ni alla får en härlig torsdagseftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela