Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Trist måndag

Publicerad 2009-03-23 13:22:00 i Allmänt

Lite trist att vakna upp när det är grått, trist och snö ute. Är lite lagom trött på vintern just nu.
Igår blev vi klara med ena väggen i hallen. Får se om Tomas gjort något mer idag=)
Under den senaste veckan så har jag börjat få lite käningar nedåt korsryggen, antar att det har med graviditeten att göra. Ingen allvarligt än så länge, men med tanke på att jag inte blivit så stor än så kanske man kan ana vad som komma skall när magen börjar dra iväg.

Idag efter jobbet blir med träning Muskel offcourse=) Är ju min favvoklass om det är bra instruktörer.
Idag är det 2 veckor kvar innan vi ska på ultraljud, åhh vad jag längtar, det känns som en liten milstolpe för graviditeten.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela