Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tisdag

Publicerad 2009-03-24 13:32:49 i Allmänt

Nu är jag tillbaka från min lunch, mätt och nöjd efter en portion grönskaslasange.
Hallen var färdigmålad igår när jag kom hem. Han är nog världens bästa min Tomas=) Passade på att rensa lite bland skor och jackor när man ändå var tvungen att gräva i det, nu är jag tre skor fattigare. Alltid svårt när man ska rensa ut saker, "jag kanske kommer använda det någon gång, har ju inte gjort det på 2år men ändå".
Men så skönt när man väl blir av med lite skit, då finns det plats för nytt=) Är otroligt shoppingsugen nu när våren är här. Kanske får börja titta på lite mammakläder snart. Hittills har jag bara köpt vanliga kläder, finns ju så mkt slappa tunikor, koftor man kan ha och innan magen vuxit sig till en boll så kommer jag nog kunna fortsätta md det;) Men träningskläder däremot måste inskaffas nya.
De är ju ofta tajta, och inte så charmerande när de åker upp, varken snyggt el skönt. Till helgen blir det en lite shoppingtur.

Idag är det exakt 3 månader sen jag fick min första aning om att jag var gravid;)

Vårkramar till er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela