Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Prinssesans namnsdag.

Publicerad 2009-03-12 15:28:53 i Allmänt

Undrade just imorse när jag stod och väntade på bussen varför det hade flaggor fram, sen såg jag i kalendern att Viktoria har namnsdag, så man får väl säga grattis!

Sitter här på jobbet och funderar över allt som komma skall. Just nu längtar jag hem till soffan och att min kära sambo ska göra middag till mig=) Efter jobbet ska jag på muskel, hoppas det blir en bra träningsdag.
I går läste jag på en gravidsajt på nätet ang träning och graviditet att man inte ska träna mer anstängande än att man kan prata. Stämmer inte riktigt på mig, när jag är på spinning, då flåsar jag som sjutton. Däremot är jag väldigt duktig på att lyssna på min kropp, vilket är det viktigaste. Eftersom jag tränat ganska mycket innan jag blev gravid är det ingen fara, men man ska inte börja med nya saker som man inte är van vid under graviditeten.
Jag tror att det som känns bra..är bra.
Nu ska jag äta mitt mellis bestående av äggmacka=) Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela