Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vårvindar friska

Publicerad 2009-03-19 11:33:16 i Allmänt

Idag var det återigen en mkt vacker vårmorgon. Känns verkligen som om den här otroligt låånga tråkiga vintern är på väg mot sitt slut nu. har ju såklart varit extra tung med tanke på min gravidtrötthet, januari och februari är man ju inte så pigg i i vanliga fall heller.

Jag tänkte börja med att undersöka lite gravidsaker här i bloggen. Hela tiden cirkulerar det ju flera hundra olika saker som man kan köpa både för kropp och själ. Det gör det ju om man inte är gravid oxå och hela tiden gör man val ang vad man ska köpa. Så jag tänkte det skulle vara roligt att visa er mina val och köp, både stort och smått.
Återkommer med det senare, tänkte även medföra bilder så att ni får se "saken"

Idag efter jobbet blir det träning, sen hem och möta mamma som ska sova hos oss efter att ha varit på kryssning=)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela