Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

3 månader till BF

Publicerad 2009-05-28 20:43:20 i Allmänt

Idag är det den 28 maj om exakt tre månader har vi BF. Känns lite läskigt, om jag tänker tre månader bakåt i tiden känns det inte alls långt bort.

Vårruset igår gick bra. Vi hade tur med vädret, det var upphåll och solen sken på oss. Det kändes faktiskt ganska rejält  bak i svanken när jag kom hem. Bara idag och igår har jag känt att magen har växt ytterligare,  nu är det lite tungt att böja sig framåt och ner på golvet för att knyta skor och hämta saker från backen.

Idag efter jobbet var det muskel som stod på schemat. Sen har jag och tomas varit ut och ätit=)
Bjuder på en bild, för mig blev det fajitas med Scampi på lök och paprikabädd och 4 goda röror, guacamole, salsa, böndipp och gräddfil. Mumma! Mysigt torsdagsnöje.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela