Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Äntligen fredag..

Publicerad 2009-05-29 15:00:55 i Allmänt

Äntligen helg och en helg med superväder väntar: Jippi! Är så surt när man sitter inne och jobbar och inte kan njuta av vädret. Ikväll ska jag bara ta det lungt och ligga hemma i soffan kolla på tv och njuta. Känner mig trött efter veckan och har dessutom ett sår i örat..hahah. Jag vet kan ju låta lite fånigt, men det hettar liksom i hela örat och sticker neråt halsen så jag tror att det gör mig lite trött. Har baddat med alsolsprit och hoppas att det ska bli bättre snart.

Idag ska jag på spinning/core efter jobbet. Nästa gång jag är hos barnmorskan ska jag be om ett intyg så att jag kan frysa mitt träningskort sen. Man får frysa det i 3månader, så jag tänkte frysa det typ från början på aug. På somrarna utnyttjar jag aldrig korten lika mkt iaf, när det är fint väder är det härligare att vara ute och njuta av bad, härliga promenader, grillkvällar och glass=)

Ut och njut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela