Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Barnvagnsdjungel

Publicerad 2009-05-14 19:36:52 i Allmänt

I lördags  var ju vi och kollade på barnvagn och kände oss väldigt sugna på en Brio sing. Nu har vi kommit på att den inte går in genom vår ytterdörr=( Hmm..känns som ett litet problem. Ska kolla ihelgen igen, och fråga om vi får låna hem chassit och prova. Bor ju så nära. Kollar man på nätet blir man nästan galen, det finns hur många modeller som helst, och det är ju inte jättebilligt direkt. Det är ju så svårt att ställa om när man tror att man bestämt sig.

Helgen ska vi faktiskt på profylaxurs,, ,ganska tidigt men det är så svårt att få tiden att gå ihop så jag hoppas att vi kan få utbyte av den iaf även fast det är ett tag kvar till förlossningen. Ska bli intressant tycker jag.

Fick en så fin bröllopsinbjudan av en kompis idag!  Ska bli mysigt att få gå på bröllop det var länge sedan...

kramar!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-14 21:57:58

Jadu, vagnar är en riktig djungel!! Som tur är har vi fått låna min systers vagnar. En liggvagn (Emmaljunga), den har vi varit otroligt nöjda med. Vi har en sittvagn nu, också från Emmaljunga. Den är inte alls lika bra, svårstyrd och eländig. Den funkar dock... Tyvärr kan jag inte ge några goda råd eftersom vi själva varken letat efter eller provat några vagnar. Hoppas allt är bra!! Kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela