Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fixa lägenhet

Publicerad 2009-05-07 18:16:12 i Allmänt

När 2 ska bli 3 börjar man ju tänka litepå vad i hemmet som ska göras om och vad man måste införskaffa.
Som jag ser det är det 3 strörre saker vi måste köpa nämligen vagn, skötbord och spjälsäng. Det är nog ungefär den förrändringen vi kommer göra i lägenheten, känner inte att barnet behöver ett eget rum.
Vår lägenhet har ju väldigt högt i tak och vi är väldigt sugna på att bygga ett loft. Lite som ett gästrum.
Vi hoppas att vi kommer ha tid att titta på lite saker i helgen.

Nu ska jag snart ner och delta på det månatliga styrelsemötet i föreningen. Efter en dag med väldigt mkt på jobbet är det väl inte vad jag är jättesugen på om jag ska vara ärlig, men vad gör man inte. Fredagen imorgon är väldigt efterlängtat=)

puss och kram

Kommentarer

Postat av: hönsmamman

Publicerad 2009-05-08 22:06:44

Kan få spjälsäng av oss, den har stått oanvänd ända sen Hedda föddes. Blev aldrig att vi använde den o till Elvira visste vi att vi inte behövde den o till nästa barn är vi tvärsäkra :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela