Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hektisk dag..

Publicerad 2009-05-04 21:28:22 i Allmänt

Puhh..vilken hektisk dag. Började en timme tidigare i morse för att täcka upp en vakans. Sen har dagen gått i ett. Har inte haft en lugn stund på 9h. När jag gick hem 16.30 var jag ganska så slut i skallen. Såååå skönt att få gå och träna då när man suttit och stressat en hel dag och knappt gått på toa.
När jag kom hem från träningen började jag laga mat, väntade besök=) Åsa också en "Hälsoutvecklar" kompis har varit här på lite middag. mysigt att ses, länge sedan som det tyvärr allför ofta blir. Känns som om min mun gick ganska friskt och mycket om min mage och framtiden..hummm hoppas man inte blir helt inne isig själv och glömmer bort de andra på vägen bara för att man har så mkt i sig. Men jag hoppas jag håller det på en hyfsad nivå;)

nej nu måste jag sov säng säng..ska upp extra tidigt imorgon också.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela