Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Maj maj

Publicerad 2009-05-01 16:04:24 i Allmänt

1 maj och en extra ledig dag på helgen. Inte illa. På förmiddagen idag tog vi det bara lungt, kollade nyhetsmorgon och åt frukost i lugn och ro. 
Sen tog jag och tomas en promenad längst Södermälarstrand och upp vid Hornstull för att sedan komma tillbaka till Mellqvists cafe och njuta av en fika i solen.
Inatt hade jag sånt jäkla sendrag på framsidan av benet att jag var tvungen att resa mig upp flera gånger och ville skära av mig benet en skvätt, gör sjuuukt ont. I vaden går väl an då kan man ju iaf göra något åt det, men på framsidan är det inte riktigt lika lätt. Usch och fy..
Men det kommer något gott av det.=)
Nu ska jag strax ta och bege mig mot Sats för ett muskelpass. Får se vad som händer resten av kvällen och helgen.

Ut och njut nu..=)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela