Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Min första shopping..

Publicerad 2009-05-10 16:36:12 i Allmänt

Igår när vi var inne på Babyproffsen och kollade på barnvagn kunde jag inte ritigt hålla mig utan shoppade mina första bäbiskläder. 3små bodies, så söta så man dör. Känns lite läskigt att handla saker men det är nog en liten spärr jag måste komma över, kan inte vänta med allt tills sista minuten heller.


Vad gäller barnvagn, så är vi väldigt sugna på en modell som heter Brio Sing. Bra stadsvagn. Lättmanövrerad, lätt att packa in i buss, bil mm bra höjd för mig som är lång. På  babyproffsen kostar den 6100. Då får man sitt och liggdel samt en bilbarnstol på köpet. Jag tycker det känns hyfsat överkomligt ändå. Vill kollar på samma modeller nu på blocket men det är så konstiga färger. Köper man en ny kan man ju isin tur sälja den på blocket sen så priset blir nog i slutändan det samma. Vi får se vart det slutar, men det känns bra att ha hittat en modell vi båda tycker om. En fördel med att köpa den här bredvid på Babyproffsen är också att det är ett års garanti och att de har verkstad i butiken så händer det något kan jag bara gå dit och få det lagat.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-05-14 22:00:09

Fantastiskt söta bodies!! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela