Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mys på söder

Publicerad 2009-05-03 08:44:50 i Allmänt

Igår var det återigen en härlig fin  sommarvarm dag. Jag började dagen med en promenad över söder och Kungsholmen. Svettigt. När jag kom tillbaka gjorde jag några yogaövningar. Ska försöka att göra dessa flera gånger i veckan då jag är övertygad om att det är skönt och stärkande för kroppen i det läge som jag är just nu.
På eftermiddagen mötte jag upp en gammal hälsoutvecklarkompis=) Är inspirerade för mig att träffa dessa då jag ju hoppas kunna börja jobba inom hälsoområdet efter jag har fått barn. Vi satt i solen och njöt och pratade barn, bröllop och hälsojobb.Haha.
På kvällen åkte jag ut till Sara och hennes syster, var mysigt att vara där och prata lite innan taxi Tomas kom och hämtade mig=)

Nu ska jag äta frukost. Vi hörs....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela