Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mysa mys

Publicerad 2009-05-22 19:19:33 i Allmänt

" All we do is mysa mys...Nu e de fredagsmys".....=)

Har precis smällt ioss tacos, en klassisk fredagsmiddag. Tomas ska jobba dag i helgen så då får vi ju helt plötsligt 3 extrakvällar att umgås på.
Idag har det varit dött på jobbet kan jag säga, klämdag. knappt några samtal.
Efter jobbet åkte jag till sats Odenplan för att köra ett corepass. Sen hem till soffan...
Nu ska jag bara njuta av att helgen ligger framför mig, blir en luugn helg, kanske lite shopping. Idag är det ju löning=)


Mysa mys... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela