Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Nu har vi gjort det!

Publicerad 2009-05-23 15:11:59 i Allmänt

Yes nu har vi slagit till. Vi har beställt en barnvagn...Blev en Teutonia fun. Nu har vi kollat fram och tillbaka på olika alternativ, men tillslut bestämde vi oss för att köpa en helt ny vagn.
Hittade en återförsäljare en bit utanför stan som hade ett hyfsat bra pris. Så nu har vi beställt sitt och liggdel samt en skötväska=) Är ca 8 veckorsleveranstid, så den kommer i slutet av juli.
familjetorget.se kan ni kika på modellen.

Till något helt annat så var jag i bakar tagen i förmiddags och gjorde en god och hälsosam limpa. Superenkel. Man kan slänga i vilka ingridienser som helst. Nötter, torkad frukt, linfrön, havregryn. Bara slänga i det man har hemma kanongod och bra för magen=) Något som ju hör graviditeten till är det här rmed trög mage den här limpan kan nog isf  hjälpa lite, jag har haft i både linfrön och plommon så nu kanske det sätter fart=)























Kommentarer

Postat av: beata

Publicerad 2009-05-24 09:41:11

det där ser smaskens ut! nu är det bara 1 vecka tills vi ses :) det ska bli väldigt mysigt tycker jag!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela