Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Ny vecka

Publicerad 2009-05-11 20:12:13 i Allmänt

Då var det måndag igen och start på en ny vecka. Det känns som om tiden går så fort nu, snart är det dags. Det är en hel sommar framför oss men jag vet att den bara kommer att springa iväg.
Idag när jag kom in  i träningshallen frågade instruktören när jag skulle ha barn? Hon sa att hon tycke jag var så duktig som var och tränade, hade tänkt på det förra veckan.=) Det var roligt att höra, och mest glad blir jag över att jag mår så bra och känner mig så pigg. Jag är lyckligt lottad just nu. Finns ju de som är sängliggande, har kraftiga smärtor, illamående, trötthet jag gud vet allt. instutören fick mig ändå att tänka efetr att jag ska vara väldigt tacksam för att jag mår bra.

Nu har jag lagat spagetti och köttfärssås, sorterat tvätt och duschat.
Imorgon ska jag skicka iväg anmälan om föräldrapenning till min arbetsgivare. Satsar på att vara ute i god tid man vet ju att sådana saker kan ta ett tag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela