Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snabbis...

Publicerad 2009-05-16 15:44:29 i Allmänt

Blir ett snabbinlägg, har sprungit mellan babyproffsen och lägenheten X antal gånger med olika chassin för att se hur de går in i vår dörr. Vi hade ju nästan bestämt oss för en Brio, men nu lutar det er och en Treutonia. Mkt smidig och smal, perfekt stadsvagn. Inga svårigheter att ta sig genom porten eller lägenhetsdörren.
Nu ska jag strax iväg och sjunga på stadshuset. Naturskyddsföreningen fyller 100år så det blir en tillställning med både kungen och Viktoria på plats, inte illa;)

Sammanfattning av profylaxkursen blir det imorgon.

Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-17 15:21:41

Hej min vän!



Äntligen har jag hittat hit! Vilken härlig blogg och vilka FINA bilder- så mysigt med den lilla/stora (:)) magen. Vet du när du kan gå på mammaledighet? Oj det är så många frågor jag vill ställa om höra hur det är men det får jag nog göra på ett annat sätt :)

Massa kramar från ett soligt Malmö!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela