Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sol sol sol

Publicerad 2009-05-31 19:40:25 i Allmänt

Idag har jag och magen för första gången detta år legat en dag på stranden. Blir ju lite annorlunda när man inte kan ligga på mage och sola, bli rygg och sidoläge=)
Var iaf en underbar och solig dag. jag fick åka med 2 kompisar ut till Vaxholm. Blev sallad över från igårkväll, så det blev en perfekt matlåda. Hade även lite jordgubbar med mig, somrigt=)

När jag ringde till mamma idag för att sicka en hälsning på Mors dag så sa hon, -ja nästa år får vi fira dig också!
Det känns så konstigt, tänk att man snart är mamma, jag kan verkligen inte tro att det är sant. Känns mer som om man ska gå såhär ständigt gravid nu.

Nu har jag förberett lite matlådor för veckan och ska slötitta lite på mammagalan på TV4.

soliga hälsningar....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela