Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Söndagsfilosoferar

Publicerad 2009-05-24 14:59:24 i Allmänt

Söndagar är ofta en dag när jag ivanliga fall inte har så mkt för mig utan brukar läsa, kolla på tv, göra matlådor och planera kommande vecka. Idag har jag väl gjort typ allt detta samt varit iväg till Sats  Södra station för lite spinning/core.

Har suttit och läst lite i graviditetsboken vi fick från MVC. Förlossning, vad ska man packa? hur kommer det att kännas? Man har så mkt funderingar och frågor. Vissa kommer man ju inte få svar på förrän man väl är där...
Jag längtar så mkt!!!!

Nu är det nerräkning. 3veckor kvar till semestern. Efter 2 veckors semester har jag 6 veckor kvar innan jag sa vara ledig lääääääängeeee.
Har bestämt att jag ska ta ut resterande semester och vara ledig från den 7 aug. Det är 3 veckor innan BF.

Hoppas ni får en trevlig söndag!
Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela