Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Yogamama

Publicerad 2009-05-05 19:17:20 i Allmänt

Har precis kommit hem från gravidyogan, och känner mig riktigt skön och tung i kvällen på ett skönt sätt.
Varje vecka går hon igenom fler och fler övningar, och jag kan redan känna en skilland i min kropp i vissa övningar. Då har jag ju gjort lite hemma på egenhand oxå, men det krävs inte mycket för attkroppen ska ge efter och stärkas ooch mjukas upp. Varje pass avslutas med en avslappning där man får ha fleecefilt och riskuddar så man ligger verkligen som en liten prinssesa, svårt att inte känns sig avslappnad. Rummet andas harmoni.
Det är så mysigt att se en massa andra bollmagar på ett och samma ställe.
Plutten imagen håller sig ofta lugn när man tränar, men på kvällarna när jag ska gå och lägga mig brukar han komma igång

Till helgen sa jag och Tomas gå och börja känna och provköra lite barnvagnar. Puhh känns som en djungel.
Någon som har någon att rekomendera så tas det gladeligen emot.

Ohhhm..shanti, shanti..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela