Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

2 månader

Publicerad 2009-11-03 16:10:56 i Allmänt

Idag fyller vår lilla prins 2 månader. Tiden går så fort, men det är fantastiskt att se utvecklingen och känna att man själv lär sig tolka sitt barns signaler bättre och bättre för varje dag.

Igår gick vi runt här på Söder och kollade likte olika kyrkor. Eller rättare sagt 2 st. Men det var väldigt olika, vi tillhör Maria Magdalena som är väldigt stor och pampig. Sen var vi till allhelgonakyrkan. Den är mer som en fjällkyrka, känns lite mer familjär och mysig. Vi får se vad det blir men skönt att ha kollat lite iaf. Sen sistnämnda är vad jag tänker mig mest för ett dop.

Idag har jag varit hos min höggravid vän som är beräknad till om 10 dagar. Gick dit vid 10 och kom hem alldeles nyss, blev mycket prat och mysig fika. Tomas är och hjälper några vänner flytta.
Nu ska jag passa på och städa medans knörtis sover..

Hejsvejs!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-11-03 21:14:23

Grattis Gabriel=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela