Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Best of the best

Publicerad 2009-11-08 19:56:58 i Allmänt

Imorse lämnade jag min lilla son hemma helt ensam med pappa. Min första hela dag iväg utan barn. Åkte kl 08.00 och kom hem vid 17:00.
Jag har varit på "Best of the best" på Stockholmsmässan. En heldag med träning. Inspirerande instruktörer och roliga klasser. Har varit 6 klasser under dagen men eftersom det är min första träning efter förlossnigen var jag med på 3 st så att jag inte skulle köra helt slut. Kändes konstigt att få sträcka ut sig och röra sig igen, men skönt var det. Jag har fått massor med inspiration, och det var de som var meningen. Gick på Afroinspirerad klass, Lets move med Cissi från Lets dance och kombinationsträning med Martin Lidberg.Under eftermiddagen gick jag och en kompis runt på hälsomässan
På mässan fanns det ju massvis med gratisprodukter och saker till försäljning. Jag passade på att få 15min gratis massage. Var väntetid 40min, men det var det värt. Hon var bra. Jag längtar verkligen efter att börja träna igen nu, göra något nytt. Det var mkt gratistidningar och bars som delades ut. Här nere är ett litet smakprov som var med hem i min väska.


 






Här är mina nya fina guldskor som man fick på konventet.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela