Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dåligt bloggande

Publicerad 2009-11-05 21:45:29 i Allmänt

Jag har varit dålig på att blogg nu. Vädret gör mig lite oinspirerad.
Idag har vi af varit på läkarkontroll med Gabriel på Bvc, rutinkontroll och utvecklingsbedömning.
Idag är han 63 cm lång, ( har växt 10cm) och väger 5,6 kg. (1, 2 upp) ändå ligger han tydligen under viktkurvan så hon frågande om han åt bra. Herregud jag gör ju inget annat än att ammar tycker jag. Nu ska han få äta från båda sidorna såattsäga vid samma måltid för att få isig mer.
Sen kollade det lite stabilitet i huvudet, hjärtljud, höfter. Allt verkar bra. Ska magträna (alltså ligga på mage och få upp huvudet raktfram) och se till så att han inte ligger på en sida hela tiden, så huvudet får konstig form.

Nej nu måste jag äta lite kvällsfika, så att jag har extra till övers för knörtis...

Go natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela