Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag

Publicerad 2009-11-27 17:20:32 i Allmänt

Nu är det fredag igen. Härligt med helg. Igår kväll kom ju lilla Donkey hem. Han är instängd i sovrummet nu, så inatt sov han med mig och Gabriel. Han har så mycket mediciner stackarn så man skulle behöva använda dosett:)
Så mysigt att han är hemma. Han låg och spann på mitt bröst och åmade runt, verkar som om han just nu mår bra iaf.


Här ligger han med sin lilla tratt runt huvudet.

I övrigt har jag varit och hälsat på mina gamla jobbkollegor i Västra Skogen nu på eftermiddagen. Jag köpte med mig lussekatter, det var populärt:) Jättekul att träffa de.

Nu är det fredagsmys....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela