Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hej då grå november

Publicerad 2009-11-30 20:33:39 i Allmänt

Sista november idag. Jag hoppas verkligen att december kan bjuda på lite minusgrader, snö och härligt soliga vinterdagar. Skulle vara så härligt. Idag gick jag den dagliga promenaden och sedan mötte jag upp Lisa.
Tillsammans styrde vi stegen hem till oss för en fika. Kaffe och hemgjorda gravidbullar. Vad glad jag är är att jag fyllde upp frysen med matlådor och bullar när jag gick hemma i väntans tider, har varit guld värt.


Sen har vi som bilden visar tagit ett litet kvällsbad, och nedersta bilden är min fina amarylis som nu slagit ut sina klockor och bidrar med julstämning i lägenheten.

Trevlig måndagskväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela