Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Inspiration

Publicerad 2009-11-07 22:40:19 i Allmänt

Åhh jag är så glad. Imorgon ska jag göra något mkt inspirerande. Bara jag. själv. Tomas ska vara hemma med lilleman. Återkommer självklart med vad det är :)

Idag har vi haft städdag i föreningen. Sopat och fejjat i trapphus och på gården.
Sen bjöds det på ärtsoppa och pannkaka i vår gillestuga. Lite mysigt att träffa de andra man bor i samma hus som, känns tryggt tycker jag.

Nej nu måste jag sova. Morgondagen kräver massor av energi!!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela