Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jag och Knörtis

Publicerad 2009-11-16 20:08:04 i Allmänt

Om ni undrar så kallar jag och Tomas Gabriel för knörtis. Varför? Ja han är en liten knört och då blir det ju knörtis:)
Jag har ringt och kollat upp lite dopdatum, kyrkor och dylikt idag. Den kyrka vi ville fanns det tyvärr ingen tillhörande församlingslokal, då känns det som om det går bort. Fika efteråt vill man ju ha så att man hinner prata lite.
Idag gick vi dagenspromenad till köpcentret i liljeholmen. Köpte lite babysaker. Inte till Gabriel dock utan till en annan lite bebis som nyss kommit till världen!
Det är så mysigt att se Gabriels utveckling. Nu sitter han ofta i babysittern och jollrar och ler så mkt. Härligt att få lite respons från deras ansikte, han härmar miner och uttryck.

Nu ska jag kolla på den fantastiska serien Ullared:)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela